,,SZTUKA CZYŚCI DUSZĘ Z CODZIENNEJ WARSTWY KURZU.,,

(Pablo Ruiz Picasso)

sobota, 24 listopada 2012

Łaziskie Liście 2012 ...

Cieszę się, że mogłam Urszuli towarzyszyć na(w) Uroczystym Zakończeniu II Edycji Przeglądu Poetyckiego i Konkursu Literackiego ,,Moja szkoła - Wspomnienie po latach,,.
Przegląd Poetycki jest co 2 lata (na poprzednim też miałam przyjemność być).


Wśród jurorów oceniających nadesłane utwory był Maciej Szczawiński , publicysta kulturalny, krytyk literacki, pisarz ... 



Miejsce pierwsze ... studentka, mieszkanka Łazisk Średnich ... laureatka Złotych Liści ...


Miejsca II i III nie było ...... były wyróżnienia  
I wyróżnienie (dla mnie miejsce II) zdobyła Urszula


Wyróżnienie II ... (czyli miejsce III) zdobył pan Stanisław


Malutki wycinek poezji Urszuli TUTAJ i TUTAJ (dla mnie i o mnie) i TUTAJ (też dla mnie - prezent urodzinowy)

********************************************
najnowsza poezja Urszuli w następnym poście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...