,,SZTUKA CZYŚCI DUSZĘ Z CODZIENNEJ WARSTWY KURZU.,,

(Pablo Ruiz Picasso)

niedziela, 3 października 2010

Drzewo a Gada ...



KABARET
DRZEWO A GADA
,,Dom, Drzewo, Dziecko,,
Patryk Laksa, Jakub Nowrotek
wstęp wolny
frekwencja na kolana powala

TUTAJ można więcej o tym kabarecie się dowiedzieć ...


Wiecie co jest żałosne? To, że na pytanie ,,dlaczego nie byłe(a)ś,, pada odpowiedź ,,bo nie wiedziałe(a)m,, ..... bez komentarza (ulotki i plakaty są) ...... a Ci co wiedzieli? ..... zresztą, nie moja sprawa ... jest wolność wyboru kiedy, gdzie i na co ...... ja skorzystałam z tej wolności wyboru i nie żałuję.

5 komentarzy:

  1. sroche rzeczywiscie wstyd,dziwnie musza sie tez czuc sami wykonawcy widza pusta sale,ale chyba zawsze jest mniej chetnych jak cos w tygodniu sie wydarza,czy kabaret odbyl sie w weekend?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonawcy chyba są przyzwyczajeni .... kabaret był w niedzielę ... z tego co wiem to sporo osób wiedziało ale .... no cóż.

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda ominąć taki występ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani dziękujemy tym co byli i tym co nie byli. zapraszamy Was serdecznie na nasze kolejne scenowo-kabaretowe zmagania;-))

    Drzewo a Gada

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu kabaret tworzą ludzie o dużym poczuciu humoru...i mam nadzieję, że jakieś następne skecze będą na okoliczność...pustej sali! Poza tym mam wrażenie, że jeżeli coś jest za darmo, to ludzie myślą, że to nic nie warte....podpowiedz żeby następne występy były płatne - i wtedy (mam nadzieję)byłaby pełna sala:))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...