,,SZTUKA CZYŚCI DUSZĘ Z CODZIENNEJ WARSTWY KURZU.,,

(Pablo Ruiz Picasso)

środa, 2 maja 2012

Warsztaty fotograficzne ...

Profesjonalna fotografia to też Sztuka ... a amatorska fotografia? Jak najbardziej ...  i cóż, że profesjonalista ze swoją wiedzą zrobi świetne zdjęcie - to jest normalne ale jak amator na wyczucie zrobi ciekawe zdjęcie to jest COŚ:)
Warsztaty odbyły się w Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej (Śląski Ogród Botaniczny na Sośniej Górze).


Nie tego się spodziewałam ale przynajmniej wypoczęłam:) Teoria i fachowe słownictwo jest ,,ciężkostrawne,, dla laika takiego jak ja.
I żeby nie było, że drzemałam w czasie wykładu ... słuchałam uważnie i zapamiętałam ale ... ale to co było dla mnie, amatora robienia zdjęć zrozumiałe i przystępnie wyłuszczone:) 


Kilka zdjęć nieprofesjonalnych mojego autorstwa.
Te małe, białe punkciki to nie brud na obiektywie ani śnieg ... to upierdliwe nasionka, których było wszędzie pełno, jak wiatr dmuchnął to nawet do nosa się pchały ... 


Niestety wróciłam na Automat i Półautomat ... Manualne ustawienia (jeszcze)nie dla mnie:)


W sumie wykład był bardzo ciekawy, ja wypoczęłam. A jakie wnioski? Profesjonalistką nigdy nie będę, wolę pozostać amatorką robienia zdjęć dla czystej przyjemności i dla dzikiej satysfakcji swojej. Amen

Więcej zdjęć z wypadu na Sośnią Górę TUTAJ

Miłego dnia całego .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...